OGŁOSZENIE O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA Nr 2/PZP/2015
Określenie przedmiotu zamówienia oraz wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych.
Adaptacja sali lekcyjnej na pracownię praktycznej nauki zawodu w Technikum im. gen. Józefa Hallera w Owidzu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (ST).
Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał na własny koszt wizji lokalnej miejsca wykonywania prac i jego otoczenia.
Nazwa i adres Zamawiającego:
Technikum im. gen. Józefa Hallera
Owidz, ul. Szkolna 6, 83-211 Jabłowo,
REGON: 220033621, NIP: 592-16-00-157
Tel.: 58 56 248 25
e-mail:Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony.
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.technikumowidz.pl
1. Zakres zamówienia obejmuje:
2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień:
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Termin wykonania zamówienia.
Od dnia podpisania umowy do 28.08.2015 r.
Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków
1. W przetargu może wziąć udział Wykonawca, który spełnia wymagania Zamawiającego, określone w SIWZ oraz w ustawie PZP.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
2.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
2.2. posiadania wiedzy i doświadczenia;
2.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
2.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.
3. Wykonawcy, o których mowa w art. 24 ust. 1, ust. 2 i ust. 2a ustawy PZP podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
4. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca ma dostarczyć następujące dokumenty lub oświadczenia:
4.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wszystkich warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (ZAŁĄCZNIK Nr 3 do SIWZ).
4.2. Wykaz min. trzech robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, obejmujących remonty budynków, w tym co najmniej jedną robotę budowlaną porównywalną z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 130 000 zł brutto. Wykonawca powinien dołączyć do wykazu podpisane przez inwestorów dokumenty potwierdzające rodzaj tych robót, ich wartość, datę i miejsce wykonania oraz zgodne z zasadami sztuki budowlanej ich wykonanie i prawidłowe ukończenie.
4.3. Oświadczenie Wykonawcy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
4.4. Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty lub oświadczenie, że Wykonawca ubezpieczy swoją firmę przed dniem zawarcia umowy, na kwotę nie mniejszą niż wartość oferty.
4.5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4.6. Oświadczenie Wykonawcy wymagane art. 26 ust. 2d ustawy Prawo Zamówień Publicznych (ZAŁĄCZNIK Nr 4 do SIWZ).
4.7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4.5., wymaga złożenia dokumentu wystawionego w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającego, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w zamówieniu publicznym w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy (ZAŁĄCZNIK Nr 3
do SIWZ) - zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
6. Zamawiający stwierdzi, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, ust. 2 i ust. 2a ustawy PZP w oparciu o podpisane oświadczenie Wykonawcy (ZAŁĄCZNIK Nr 3 do SIWZ), zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie.
Cena brutto oferty- Znaczenie procentowe kryterium Cena: 90%.
Gwarancja- Znaczenie procentowe kryterium Gwarancja: 10%.
Miejsce i termin składania ofert:
Sekretariat Technikum im. gen. Józefa Hallera,
Owidz, ul. Szkolna 6,
do dnia 18.06.2015 r. godz. 08:45.
Termin związania ofertą.
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wrazz upływem terminu składania ofert.
Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej.
Nie dotyczy.
Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Nie dotyczy.
Informacja o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Nie dotyczy.
Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
Informacja o dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Zamieszczono w dniu 26.06.2015 r.
ZATWIERDZIŁ:
DYREKTOR
mgr Marzena Waśkowska
ZAŁĄCZNIKI: