Drukuj

                                                 

                                                                                                          Owidz, 02.12.2019r.

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

1.Zamawiający
Technikum im. gen. Józefa Hallera
Owidz, ul. Szkolna 6, 83-211 Jabłowo

Tel./fax 58 56 248 25

e-mail :Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.                                                                                                                                                      

2. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pelletu o średnicy 6-8mm spełniającego parametry normy jakościowej ENplusA1 /DIN plus/ do kotłowni Technikum im. gen. Józefa Hallera w Owidzu przy ul. Szkolnej 6 w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r.w ilości szacunkowej 150 ton.

3. Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. Dostawa zamawianego towaru odbywać się będzie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Podane ilości są wielkościami szacunkowymi i mogą w czasie realizacji umowy odbiegać od podanych ilości.

Pellet będzie dostarczony do miejsca wskazanego przez Zamawiającego w następujący sposób:

- dostawy autocysterną do materiałów sypkich, rozładunek do silosów za pomocą złącza pneumatycznego;

- szacowane ilości jednorazowych dostaw od 5 – 25 ton;

- zastrzegamy możliwość sprawdzania ilości dostarczanego pelletu poprzez ważenie autocysterny;

4. Dodatkowe informacje na temat przedmiotu zamówienia można uzyskać
pod nr tel. 58 56 248 25 wew. 29 - Krystyna Słomińska .

5. Wykonawcy biorący udział w niniejszym postępowaniu powinni złożyć formularz cenowy   na wykonanie wymienionego przedmiotu zamówienia według załączonego wzoru zapytania.

6. Kryteria wyboru oferty:

- najniższa cena brutto;

7. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy złożyć do sekretariatu                                              w Technikum im. gen. Józefa Hallera w Owidzu. Formularz ofertowy wraz z załącznikami należy przekazać:

a) w formie elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

b) w formie pisemnej osobiście lub listownie, w jednym egzemplarzu. Ofertę należy umieścić w zaklejonej kopercie następująco opisanej: nadawca, adresat, nazwa zadania,. Oferta powinna być podpisana przez wykonawcę lub osobę upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy,

8. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć do dnia 17.12.2019 r. do godz. 900 w sekretariacie Technikum im. gen. Józefa Hallera w Owidzu.

Załączniki:

1. zapytanie cenowe / formularz do wypełnienia

 

Dyrektor szkoły

mgr Marzena Waśkowska

 

Do pobrania:

1. Zapytanie ofertowe wersja *.doc lub wersja *.pdf

2. Zapytanie cenowe wersja *.doc lub wersja *.pdf